If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
А пробвано ли е на един и същи блок различен вал,и различни шайби(тия половинките)?
Е ако искаш на секо чупене на вал да сменяме по нещо в същия блок, после ше искаш и биелите една по-една да смениме в тоя блок после и буталата в същия блок , и подпорите на вала една по една и дотука сменихме 12 вала а?
То по-добре го хвърлете некъде където ора не минават
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
А пробвано ли е на един и същи блок различен вал,и различни шайби(тия половинките)?
Е ако искаш на секо чупене на вал да сменяме по нещо в същия блок, после ше искаш и биелите една по-една да смениме в тоя блок после и буталата в същия блок , и подпорите на вала една по една и дотука сменихме 12 вала а?
П.С. казах ти пробвано е секви комбинации дори и вал и бутала и ризи от 2.4 в блок 2.5, и последния извод е че ВМ не МИ харесва (тва е според мен казвам пак СПОРЕД МЕН)
Бобо,не е до ВМ,тука едни върли селяци-рейсаджии правиха един същия Роувър 2,5 и стана доста сполучливо да ти кажа-върви,не пуши,не прегрява и прочие,а се кара само по пресечен терен.Явно сте си имали работа с някоя развалина.
оставете го бобо той все си мрънка
относно мотора VM мисля си че лош мотор няма, има калпави майстори, и кофти задкормилно устройство
сега явно все пак на джипките този мотор дава този дефект с късането на вала, но причина задължително има, просто никой не си е играл да я търси за да я намери
само да отбележа че шайбата която задвижва ремъците на хидравликата, алтернатора климатика тежи почти колкото половината на маховика(аз си мисля че проблема идва от това)
164 или 155 с този мотор не съм карал, но "патили" казват че върви зверски
карал съм 33-ка с такъв мотор и останах с много приятни впечетления
а джипката си вдига 140 по магистралата, така че мотора и за нея явно си е добър
признавам си че ако ми изпадне 155-ца с такъв мотор бих я карал с удоволствие
така че VM rulessssssss
Все си мисля,че Роувър за правили някакви свои "подобрения",както Опел правят върху ТДС мотора на БМВ-слагат си техни смук.тръби,и куп други тъпотии,така е и тука,убеден съм.Може Еньо да е прав относно тая шайба
..
само да отбележа че шайбата която задвижва ремъците на хидравликата, алтернатора климатика тежи почти колкото половината на маховика(аз си мисля че проблема идва от това)
..
е добре, неможели да се сложи олекотена такава
сигурно си го мислил, де , ама аз да си кажа
ИЗОПАЧИХМЕ ТЕМАТА,ЕЙ!Тая тема я направих заради Кефо,неговата е в ремонт в момента.А благодарение на висококвалифицираната намеса на някои отговорни господинчовци,изчезнаха доста полезни неща за тия двигатели,които съм ровил доста време ,за да са на разположение на всички.
Comment